Tuesday, February 5, 2008

Αδικημένος παρά αδικών...

Κατά τη γνώμη μου...
....το σημαντικότερο σημείο στις δηλώσεις Ντέμη είναι ότι εμείς δε θα επιχειρήσουμε ποτέ να πάρουμε πρωταθλήματα με πλάγιο τρόπο.Αυτό αποτυπώνει τη φιλοσοφία πολλών φιλάθλων της ΑΕΚ που αυτό που επιζητούν είναι να βλέπουν μπάλα.Έτσι μάθαμε,έτσι συνεχίζουμε.Δε μπορώ να καταλάβω πως θα μπορούσα να είμαι έστω στο ελάχιστο περήφανος αν παίρναμε φέτος πρωτάθλημα ενώ υπάρχει το πέναλτι με τη Λάρισα.Αν είναι να τα παίρνουμε έτσι ας μην πάρουμε ποτέ πρωτάθλημα.'Εστω και μια ομάδα να έχουμε αδικήσει στην πορεία δε θα αισθάνομαι ντάξει μέσα μου.
....αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι υπόλοιποι είναι ότι οι ΑΕΚτζήδες είναι αλλιώς.Χειροκροτάνε τον Νίνη έχωντας φάει 4 γιατί αναγνωρίζουν τις αξίες,χειροκροτάνε τους παίχτες έχωντας φάει πάλι 4 με τη σεβίλλη γιατί είδαν καταπληκτικό θέαμα.Γενικά πιστεύω ότι είναι οι πιο ακομπλεξάριστοι φίλαθλοι.
...αυτό είναι να είσαι ΑΕΚ.Προσοχή δε λέω ότι ο ΑΕΚτζής είναι καλλίτερος από τους άλλους.Πιστεύω ότι είναι απλά διαφορετικός στον τρόπο σκέψης.Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι είναι αριστεροί.Έτσι λοιπόν το να έχω έναν πρόεδρο που πρεσβεύει αυτή τη φιλοσοφία είναι ευλογία(σίγουρα έχει κάνει λάθη δε λέω).
....στο κάτω κάτω 1000 φορές αδικημένος παρά αδικών.Από το ποδόσφαιρο δεν περιμένεις να πάρεις ένα πρωτάθλημα με κάθε τρόπο όπως γίνεται σε όλες τις εκφάνσεις τις κοινωνίας με τα μέσα και τα φακελλάκια.Περιμένεις να δεις τον Άρη να αποκλείει τη Σαραγόσα(Τον υποτίμησε και έπρεπε να το πληρώσει).Αν ήμουν Αρειανός θα αισθανόμουν γεμάτος εκείνες τις μέρες.
...δεν ξέρω αν αυτό που λέω είναι γιατί είμαι σε μειονεκτική θέση την παρούσα στιγμή αλλά νομίζω πως αν ήμουν ολυμπιακός και έβλεπα την τελευταία 10ετία θα σταματούσα να ασχολούμαι με τη μπάλα.


Σταματάω εδώ γιατί σίγουρα σας κούρασα με τους ΑΕΚορομαντισμούς μου..πάντως στο τέλος της μέρας σημασία έχει να έχεις ήσυχη τη συνείδησή σου πριν πέσεις για ύπνο.

Γραμματέας

No comments: