Sunday, May 31, 2009

Ελάτε παιδιά,όλοι μαζί να γλύψουμε τον Ντούσαν μη μας φύγει

Τη στιγμή που ο Μπάγιεβιτς έβαζε το μαύρο διαμάντι,τον Ντιούφ,πιστέψαμε ότι έκανε το μάτ για να γυρίσουμε το ματς.Επίσης έβαλε και τον Σάββας από την αρχή.Πρώτο ματς βασικός ο μικρός σε ντέρμπυ πλάι σε Καφέ και Μαντούκα και αργότερα πλάι στον Μαϊστόροβιτς.Τι άλλο μπορείς να ευχηθείς αν είσαι νέος ποδοσφαιριστής;Ακριβώς αυτό.Να παίρνεις σιγά σιγά παιχνίδια σε εύκολα ματς και πλάι σε ποδοσφαιριστές που σε καλύπτουν και σε βοηθούν!Όπως θυμόμαστε και τον Παυλή να παίζει ακριβώς στη θέση του(δεξί χαφ)και να μαρκάρει τον Ζαϊρί!Βέβαια σε καμία περίπτωση ο Μπάγιεβιτς δε θα έβαζε το προσωπικό συμφέρον πάνω από το συμφέρον της ομάδας.Ούτε θα έβαζε έναν ποδοσφαιριστή για να πει σε όλους:"Ορίστε.Κοιτάτε με τι παλτά παίζω.Τι θέλετε να σας κάνω;".

Θα μου πείς και ποιόν να έβαζε;Έλα μου ντε.Να πείς να βάλει το Χετεμάι;Ντάξει καλός και χρήσιμος για το ματς αυτό(δεδομένου ότι λείπει ο Σαλίβα και όλοι οι υπόλοιποι είναι light)αλλά με τέτοιο μαλλί δε τον βάζεις.Η αλήθεια είναι,δε τον εβάζεις.Καλά έκανε.Να βάλει τον Πελετιέρι;Πόσο χειρότερος να είναι από τους καφέδομαντούκιδες;Μα είναι κρεατοελιά αυτή;Δεν το βάζεις ούτε δαύτονε.Βέβαια ο Ντούσαν στη συνέντευξη τύπου(όταν τόλμησε κάποιος δημοσιογράφος να ρωτήσει,άκουσον,λίγος σεβασμός ρε παιδιά)είπε ότι ήθελε τον Γκέντζογλου για το ύψος του,να βοηθάει τον Αλάνη(γιατί ο Μαιστόροβιτς είναι σαν αόρατος).Και προέβλεψε σωστά,γιατί ο Μαιστόροβιτς κατάφερε να χάσει κεφαλιά και από τον Σαλπιγγίδη!

Βέβαια αν φύγει ο Μπάγεβιτς θα πέσουμε από τα σύννεφα.Αλλά δε νομίζω.Ο Ντούσαν φοράει παντελόνια,δεν κάνει τέτοια.Ο λόγος του είναι σπαθάτος.Όταν λέει κάτι είναι νόμος.Όταν είπε ότι δε θα ξανααναλάβει σύλλογο στην Ελλάδα το τήρησε.Η τωρινή ΑΕΚ δεν είναι σύλλογος,είναι μπουρδέλο οπότε δεν πιάνεται.Όυτε ο Άρης ήταν σύλλογος,ήταν θεός του πολέμου.Όταν κλαίει,κλαίει γιατί πονάει την ομάδα και θα έδινε(έδινε-έπαιρνε δεν έχει σημασία,οι δουλειές να γίνονται) τα πάντα να την βοηθήσει.Αποκλείεται να αφήσει την ομάδα τώρα στα δύσκολα.Αποκλείεται.

Για το παιχνίδι δεν έχω να πω πολλά.Είπαμε πριν από το ματς ότι μόνο ο Καραγκούνης αν μας κάνει κάτι και μας έκανε.Λέμε όσα χρόνια παίζουμε αντίπαλοι με τον καραγκούνη ότι πρέπει να τον μαρκάρεις στην δεξιά τρίπλα και σήμερα έβγαλε ασίστ με το αριστερό,ενώ του κλείνανε σωστά τα σουτ.Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι οι δημοσιογράφοι επιμένουν να κάνουν τα σχεδιαγράμματα της εντεκάδας σε 442 και επιπλέον πιστεύουν ακόμα ότι το αγαπημένο σύστημα του Ντούσαν είναι το 442.Φοβερή επιμονή οι άτιμοι.Παρόλο που διαψεύδονται κάθε φορά,δεν κουράζονται.


Κομπλεξικός Γραμματέας

3 comments:

-billys- said...

Αν πιστεύεις ότι πρέπει να φύγει ο Μπαγεβιτς για να πάει μπροστά η ΑΕΚ και εγώ μαζί σου.
Αν πιστεύεις ότι πρέπει να φύγουν Μανωλας, Νικολάου, Γεωργαμλης, για να πάει μπροστά η ομάδα και πάλι μαζί σου.
Αν πιστεύεις ότι πρέπει να επιστρέψει ο Ντεμης για να πάει μπροστά επιτέλους αυτή η ομάδα και εγώ μαζί σου.
Αλώστε εμένα δεν με νοιάζει ποιος θα είναι αυτός που θα την πάει μπροστά την ομάδα, αλλά όποιος και να είναι αυτός και μου το αποδείξει στην πράξη εγώ θα τον στηρίξω όπως και να λέγετε.
ΑΕΚ είμαστε όλοι και όλοι θέλουμε το καλό της, χωρίς να έχουμε να κερδίσουμε κάτι από αυτό παρά μόνο να βλέπουμε την ομάδα μας να κερδίζει και να παίρνει τίτλους που θα τους αξίζει μέσα στο γήπεδο.

Γραμματέας,ΦΑ said...

Φίλε Billy
Πιστεύω ότι ο Μπάγιεβιτς είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ προπονητής.Αν το συνδέσω και με τα χρήματα που παίρνει είναι ο τέλειος προπονητής.Για οποιαδήποτε ομάδα.Έχει ελαττώματα αλλά τουλάχιστον δεν κάνει χοντρές πατάτες όπως όλοι οι προπονητές που κατά καιρούς βλέπουμε στην Ελλάδα.Είναι πανέξυπνος και προσαρμόζεται.
Από κει και πέρα αν φύγει αυτός και δεδομένου ότι δεν υπάρχουν λεφτά σίγουρα θα έρθει χειρότερος οπότε η ομάδα θα πάει πίσω και όχι μπρος.Αν φύγουν οι Μανωλάς,Νικαλάου,Γεωργαμλής δε θα κερδίσει τίποτα η ομάδα.Αντιθέτως μάλλον θα χάσει κάποιον κόσμο τον οποίο συσπειρώνουν οι 3 τους.
Αν επιστρέψει ο Ντέμης θα διχαστεί περισσότερο ο κόσμος της ΑΕΚ.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου στο ότι θέλεις η ομάδα να παίρνει τίτλους που θα τους αξίζει.Επειδή όμως στην Ελλάδα είμαστε,δε γίνεται να πάρεις τίτλο αν δεν είσαι βρωμιάς σαν το Μελισσανίδη,Ψωμιάδη κλπ.Αν πας με το σταυρό στο χέρι θα σε φάνε όπως φαγώθηκε ο Ντέμης.
Η ίδια βρωμιά υπάρχει παντού στην κοινωνία.Το θέμα είναι τι ζητάς;Θες να βρεις έναν πρόεδρο τύπου κόκκαλη,να γαμεί και να δέρνει και να γίνεις γαύρος σε κίτρινη έκδοση;Αντέχεις να είσαι με την αξία σου δευτερότριτος αλλά περήφανος;Αντέχεις να παίρνεις πρωταθλήματα και κούπες μέσα στο γήπεδο αλλά να τα χάνεις στα χαρτιά;Αυτό πρέσβευε ο Ντέμης.Δεν είχε τα λεφτά να κάνει ομάδα που να κερδίζει και τους διαιτητές και δεν ήθελε να μην αξίζει αυτά που πιθανώς θα έπαιρνε.Για αυτό ήθελε τα 30000 διαρκείας.Για να μην έχει ανάγκη κανέναν.Και δεν θα είχε,και αργά ή γρήγορα θα έρχοταν και οι τίτλοι(τίτλοι με το σπαθί μας),αρκεί να είχαμε λίγο υπομονή.Προσωπικά μπορούσα να περιμένω όλη μου τη ζωή κάποιον σαν τον Ντέμη γιατί είμαι σίγουρος για τις προθέσεις του.Ακόμα και 1000 λάθη να έκανε.Προθέσεις που μπορείς να τις διακρίνεις παίρνοντας οποιοδήποτε τυχαίο παιχνίδι του ως ποδοσφαιρισστής.Βρες μου μια κλωτσιά εκτός φάσης,μια πουστιά,κάτι.Αντίθετα fair play με όλη τη σημασία της λέξης.Ζητούσε συγνώμη από τους αντιπάλους,έλεγε στο διαιτητή ότι έκανε χέρι...!Προθέσεις που μπορείς να δεις από το πως ήρθε στην ΑΕΚ.Άφησε τα λεφτά του γαύρου για την ΑΕΚ χωρίς καν να είναι τότε παίκτης μας.Ηταν απλά γκαβλωμένος ΑΕΚτζής.Αυτός και ο Βασίλης Λάκης!!!Ο Βασίλης Λάκης έκλασε τον οσφπ για λιγότερα λεφτά στην ΑΕΚ ενώ ο Στελάρας είχε συμφωνήσει.Ο Λάκης που τον βρίζαμε όλοι και ο Στελάρας που ήταν σημαία.Σύγκρινε εσύ.Ο Νικολάου που,φαίνεται του λείπαν λεφτά,και χειρουργούσε παίκτες του οσφπ.Ο Μπάγιεβιτς που έχει επιχειρήσεις με τον Τζόρτζεβιτς,που ήρθε στην ομάδα με πρόεδρο τον ψωμιάδη και ενώ όλοι τον βρίζαν(τι κέρδος έιχε άραγε;),που έλεγε ότι δεν θα επιστρέψει στην Ελλάδα για σύλλογο...Γι αυτό όσο καλό και να κάνουν όλοι αυτοί στην ΑΕΚ δεν τους θέλω.Με αηδιάζουν.Έχω την ΑΕΚ πολύ ψηλά και θέλω να είμαι περήφανος για την ομάδα μου.Πιθανώς να κάνω λάθος αλλά να ξές ότι κρίνω με βάση το σκατομυαλό μου και με βάση αυτά που διαβάζω σε συνεντεύξεις(όχι από πουτσοεφημερίδες και δημοσιαγράφους-γλύφτες)και δεν ανήκω πουθενά.Να σαι καλά,να μαστε καλά να τα συζητάμε

Γραμματέας

-billys- said...

Σε παρά πολλά που λες συμφωνώ απόλυτα.
Όσα χρόνια ήταν ο Ντεμης στην ομάδα πήρα διαρκείας τις τρεις από αυτές, και την χρονιά που δεν πήρα πήγα σχεδόν σε όλα τα ματς εντός έδρας.
Και εμένα μου άρεσε όλη αυτή η φιλοσοφία το να έχουμε καλές υποδομές, να φτιάχνουμε εμείς παίκτες και όχι να τρέχουμε να αγοράζουμε, γιατί έτσι και αλλιώς με αγορές δεν μπορούσαμε να τους κτυπήσουμε, μου άρεσε που ήθελε να φτιάξουμε μια ομάδα από μικρούς και ταλαντούχους παίκτες όπως κάναμε στο CL με τον Φερερ, και αλλά που έκανε ο Ντεμης μου άρεσαν που δεν νομίζω ότι πρέπει τώρα να κάθομαι να τα λέω ένα ένα. Όμως έκανε και πολλά λάθη που για να πω την αλήθεια δεν τα περίμενα από αυτόν, όπως το ότι κάθε χρόνο μου άλλαζε την φιλοσοφία της ομάδας, και από τα πιτσιρίκια την μια χρόνια πηγαίναμε στα γερόντια την άλλη, με πείραζε και ότι άλλαζε η συμπεριφορά του χρόνο με τον χρόνο, αλλά φίλε αυτό που με πίκρανε παρά πολύ ήταν ότι ήξερε ότι υπήρχαν τόσοι πολύ σαν εμένα και σαν εσένα που πιστεύαμε σε αυτόν και εκείνος πήδησε από το τρένο και μας άφησε. αυτό δεν θα του το συγχωρήσω, δεν έπρεπε να με αφήσει ούτε εμένα ούτε εσένα ούτε την ομάδα, έπρεπε να μείνει να παλέψει, το ήξερε ότι θα υπήρχαν άνθρωποι που θα τον πήγαιναν κόντρα γιατί τους χάλαγε την πιάτσα, αλλά ήξερε ότι υπήρχαμε εμείς που θα τον στηρίζαμε ότι και να γινόταν, και δεν ήμασταν λίγοι ρε φιλαράκι ήμασταν οι πολλοί, γιατί για εμένα μετά από αυτό του Μπαγεβιτς με τον γαύρο, αυτό που μου έκανε ο Ντεμης ήταν ποιο επώδυνο παρόλο που δεν πήγε στον μισητό αντίπαλο, γιατί τον πίστεψα και αυτός με άφησε μόνο μου. τώρα για τους άλλους που λες, κανένας δεν λέει ότι δεν έχουν κάνει και αυτοί τα λάθη τους, αλλά πρέπει να βλέπουμε και το πόσο έχει μετανιώσει ειλικρινά αυτός που έκανε το λάθος, και το πόσο αγαπά τελικά την ομάδα, εγώ πιστεύω ότι αυτοί που ανέφερες αγαπούν την ΑΕΚ και θέλουν να προσφέρουν. Για αυτά ομως ο χρόνος θα δείξει αν κάνω λάθος εγώ ή εσύ.